Bistro della Sinfonia Italiana Bistro Kirkkopuistossa 21.5.

Auki tänään: 09:00 - 21:30 | Yhteystiedot ja aukioloajat

FI | EN

Yöpuu Yhtiön uutiskirjeen tilaajana saat aina ensimmäisten joukossa tiedon ajankohtaisista tapahtumista, uutuuksista ja tarjouksista. Emme koskaan lähetä turhaa roskapostia, vaan aina asiakkaidemme iloksi ja hyödyksi suunniteltuja uutisia ja kiinnostavia sisältöjä kaikista toimipisteistämme: Versosta, Bistro Kirkkopuistosta ja Yöpuu-Pöllöwaarista. Liity siis postituslistallemme alla olevalla lomakkeella. Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit perua uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa.

Bistro della Sinfonia Italiana

22.4.2022

Bistro della Sinfonia Italiana Bistro Kirkkopuistossa 21.5.

Mamma Mia, tällaista iltaa ei ole Bistro Kirkkopuistossa ennen koettu! Nauti huippusäveltäjien mestariteoksista italialaisen ruoan ja viinin makujen pyörteissä. 21.5. järjestettävä Bistro della Sinfonia Italiana tarjoilee kolmen ruokalajin italianmakuisen illallisen sinfoniakvartetin säestyksellä.

Jyväskylä Sinfonian Stress Quartet -yhtye esittää tunteikkaita italialaisia säveliä kolmelta vuosisadalta. Soivina välipaloina kuullaan Cherubinin, Boccherinin, Rossinin, Puccinin, Morriconen ja Rotan upeaa musiikkia. Kvartetissa soittavat Jerzy Hoffman: viulu, Gary Littler: viulu, Dmitri Vasilevsky: alttoviulu ja Emil Fuchs: fagotti.

Illan menu:

Hummeririsottoa & kampasimpukkaa

Parmesaanikuorrutettua vasikanfileetä, perunagnoccheja & salviakastiketta

Sitruunabavaroise, vadelmaa & mascarponesorbettia

Menun hinta: 55 € / hlö
Viinipaketti: 35 € / hlö

Kattausajat: 21. toukokuuta 16.00 & 19.30.

Varaa pöytä ja tule nauttimaan italialaisesta tunnelmasta keskelle Jyväskylää!

Benvenuti a tutti!

Bistro della Sinfonia Italiana

23.4.2024

Bistro Kirkkopuisto palvelee helatorstaina ja äitienpäivänä

Tervetuloa nauttimaan Bistron herkuista!

23.4.2024

Bistro palvelee vappuna 2024

Palvelemme vappuaattona 30.4. ja vappupäivänä 1.5.

23.3.2024

Bistron viini-iltapäivä lauantaina 25.5.2024

Bistrossa maistellaan toukokuussa hurmaavia kuohuviinejä yhtiömme sommelierin Ulla Häkkisen johdolla!

22.3.2024

Lauantailounasta Bistro Kirkkopuistossa

Lauantaisin lohikeittoa ja vuohenjuustosalaattia saatavilla jo kello 11 alkaen!

18.1.2024

Seniorialennusta à la carte- tuotteista Bistro Kirkkopuistossa

Seniorialennus -10% à la carte- listan annoksista ma-to klo 16-17 ja pe 15-16 välillä.

9.1.2024

YÖPUU YHTIÖ OY:LLE UUSI TOIMITUSJOHTAJA

26.1.2023

Kokoustamaan Bistro Kirkkopuistoon

Tunnelmallinen seurustelutilamme on oivallinen kokouspaikka 10-20 hengen kokouksiin.