Viihtyisä kahvila ja aurinkoinen terassi Jyväskylän keskustassa

Auki tänään: Suljettu - | Yhteystiedot ja aukioloajat

FI | EN

Yöpuu Yhtiön uutiskirjeen tilaajana saat aina ensimmäisten joukossa tiedon ajankohtaisista tapahtumista, uutuuksista ja tarjouksista. Emme koskaan lähetä turhaa roskapostia, vaan aina asiakkaidemme iloksi ja hyödyksi suunniteltuja uutisia ja kiinnostavia sisältöjä kaikista toimipisteistämme: Versosta, Bistro Kirkkopuistosta ja Yöpuu-Pöllöwaarista. Liity siis postituslistallemme alla olevalla lomakkeella. Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit perua uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa.

KAHVILA JA TERASSI JYVÄSKYLÄSSÄ

BISTRO KIRKKOPUISTON KAHVILA PALVELEE KAUPUNGIN SYDÄMESSÄ

Bistro Kirkkopuiston kahvila on kohtaamispaikka keskellä kauneinta kirkkopuistoa! Vitriinimme on aina täynnä leipuri-kondiittorimme loihtimia herkkuja. Bistron oma vaaleapaahtoinen kahvi kruunaa herkkuhetken. Viihtyisässä bistrossamme nautit kahvihetkestä aamusta iltaan.

Valmistamme kahvilaherkkuja myös tilauksesta - voit noutaa tilauksesi myös aukioloaikojen ulkopuolella sovitusti.

Katso kahvilan aukioloajat täältä

TERASSI JYVÄSKYLÄN VEHREIMMÄLLÄ PAIKALLA

Bistron 100 paikkaiselle terassille paistaa aurinko aamusta iltaan! Kesäiset aamukahvit suolaisen tai makean kera on mitä ihanin nauttia vehreässä Kirkkopuiston ympäristössä. Terassillamme nautit myös niin 3 kaverin jäätelöitä, keittiön à la carte -herkkuja kuin kylmää oluttakin.

Ulkomyyntipisteemme palvelee terassin asiakkaita terassin laidalla. Terassiltamme seuraat Kirkkopuiston vilinää aitiopaikalta – tervetuloa viihtymään!

HERKKUHETKI TAI HURMAAVA HOTELLIPAKETTI

Lahjakortit ystävälle

Anna lahjaksi aikaa arjen yläpuolella. Bistron ja muiden Yöpuun palveluiden lahjakortit poimit sujuvasti verkkokaupastamme.

Lahjakorttikauppaan

Kirkkopuisto logo 1880