Auki tänään: Suljettu - | Yhteystiedot ja aukioloajat

FI | EN

Yöpuu Yhtiön uutiskirjeen tilaajana saat aina ensimmäisten joukossa tiedon ajankohtaisista tapahtumista, uutuuksista ja tarjouksista. Emme koskaan lähetä turhaa roskapostia, vaan aina asiakkaidemme iloksi ja hyödyksi suunniteltuja uutisia ja kiinnostavia sisältöjä kaikista toimipisteistämme: Versosta, Bistro Kirkkopuistosta ja Yöpuu-Pöllöwaarista. Liity siis postituslistallemme alla olevalla lomakkeella. Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit perua uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa.

SAUNA

BISTRO KIRKKOPUISTON SAUNAKABINETTI

Keski-Suomen, eli virallisen Saunamaakunnan pääkaupunki, Jyväskylä on saanut saunavalikoimaansa upean lisäyksen Bistro Kirkkopuiston modernista saunasta!

VARAA SAUNAKABINETTI

Kirkkopuisto logo 1880

Viihtyisä ja tunnelmallinen tila Bistron alakerrassa

Bistro Kirkkopuiston saunakabinetti koostuu tunnelmallisesta saunasta, sekä tyylikkäästä oleskelutilasta. Paraatipaikalla sijaitsevan Bistron sauna sopii niin kaveriporukoille, urheilu-joukkueille ja yrityksille.

Jopa 25 hengen illanviettoon tai kokouspäivään sopiva saunakabinetti on varusteltu modernilla kokoustekniikalla. Näyttävän tummanpuhuville lauteille mahtuu kerralla noin 15 löylyttelijää.

Illanvieton Bistron saunalla kruunaa herkulliset ja monipuoliset saunamenut. Keittiömestarimme suunnittelemat mutkattomat buffet-menut tarjoillaan vähintään 10 hengen seurueille. Alle 10 hengen seurueet voivat valita herkkunsa a la carte-listaltamme.

TUTUSTU SAUNAN menuihin

Hinnasto:

Tilavuokra: arkisin 290 € / 4h, viikonloppuisin (pe & la) 320 € / 4h. Ylimenevät tunnit 90 € / h. Tilavuokra sisältää pyyhkeet sekä laudeliinat.

Saunakabinetti toimii oivallisesti myös kokouksissa - lue lisää täältä.

Saunavarauksissa otathan
yhteyttä myyntipalveluumme:

myynti@yopuuyhtio.fi
Puh. 014-333 911

Saunamenut

RAIKAS 25 €/HLÖ

Kana-Caesarsalaatti (L)
Meloni-juustosalaatti (L,G)
Kolmioleipälajitelma (L)
Sipsejä ja talon dippikastiketta  (L,G)

REHTI 42 €/HLÖ

Parsakaali-pähkinä-viinirypälesalaatti (M,G)