Auki tänään: 09:00 - 21:30 | Yhteystiedot ja aukioloajat

FI | EN

Yöpuu Yhtiön uutiskirjeen tilaajana saat aina ensimmäisten joukossa tiedon ajankohtaisista tapahtumista, uutuuksista ja tarjouksista. Emme koskaan lähetä turhaa roskapostia, vaan aina asiakkaidemme iloksi ja hyödyksi suunniteltuja uutisia ja kiinnostavia sisältöjä kaikista toimipisteistämme: Versosta, Bistro Kirkkopuistosta ja Yöpuu-Pöllöwaarista. Liity siis postituslistallemme alla olevalla lomakkeella. Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt tietojesi käsittelyn tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit perua uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa.

BISTRO KIRKKOPUISTON YHTEYSTIEDOT JA AUKIOLOAJAT

Kirkkopuisto logo 1880

Tervetuloa

BISTRO KIRKKOPUISTO
Kauppakatu 16, 40100 Jyväskylä
info@kirkkopuisto.fi
014 333 916
Emme aina kiirehetkillä ehdi vastaamaan puhelimeen, voit aina laittaa sähköpostia tai soittaa myöhemmin uudelleen.
Kiireisimmät ajat ravintolassamme ovat lounasaikaan klo 11-13 ja ilta-aikaan klo 18-20.

Saunavarauksissa otathan yhteyttä myyntipalveluun:
myynti@yopuuyhtio.fi / 014-333 911.

AUKIOLOAJAT

Ma-To 9-21:30 (keittiö 16-21)
Pe 9-22:30 (keittiö 15-22)
La 10-22:30 (keittiö 13-22)
Su suljettu

LOUNAS

Ma-Pe klo 11–14

Tutustu oiva-raporttiimme täällä

Katso kartalla

Kirkkopuisto logo 1880

Tarinamme

Jyväskylän kirkkopuisto on aina ollut yksi kaupunkimme tärkeimmistä kohtaamispaikoista. Me haluamme jatkaa tätä perinnettä ja tarjota elämän pienille ja suurille kohtaamisille niiden arvoisen elämysympäristön. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi.

“Ajatus bistrosta syntyi eräänä unettomana yönä halusta luoda kaupunkiin aivan uudenlainen ravintola, jossa yhdistyvät intohimomme hyvään ruokaan ja asiakaspalveluun. Bistro Kirkkopuisto on meille lupa kokeilla rohkeasti ja mahdollisuus luoda uutta asiakkaidemme toiveita kuunnellen.”

Jukka Kyllönen
Keittiöpäällikkö

Haluaisitko mukaan Kirkkopuiston tiimiin?

Katso avoimet työpaikat tai lähetä meille avoin hakemus:

AVOIMET TYÖPAIKAT